COMUNICAT OFICIAL: Adri Díaz, oferta de l’Ontinyent C.F.

Adri anotant un gol (foto Pedro González)

Adrià Díaz, jugador cedit a la Fundació Esportiva Grama pel C.F. Badalona, ha demanat la desvinculació de la nostra Entitat en rebre una oferta per part de l’Ontinyent C.F, equip de Segona Divisió B.

La Junta Directiva de la Fundació, que des de l’arribada del jugador s’ha compromès a deixar-lo sortir si rebia una oferta d’un equip de superior categoria, compleix la seva paraula i no oposa cap tipus de reticència a la seva marxa cap a l’equip valencià.

A hores d’ara, encara no s’ha tramitat la baixa del jugador, perquè la Fundació Esportiva Grama ha d’esperar a que el C.F. Badalona, equip de Segona B i lluitant en la part baixa de la classificació, accepti la incorporació d’Adri a un equip de la seva mateixa categoria, del mateix grup i en una situació classificatòria semblant. Quan el club badaloní accepti la operació, la Fundació Esportiva Grama procedirà a tramitar la baixa.

Des de la nostra Entitat, agraïm a Adri la seva professionalitat mentre ha vestit la nostra samarreta i li desitgem molta sort en el seu futur.

Adrián  Díaz, jugador cedido a la Fundació Esportiva Grama por C.F. Badalona, ​​ha pedido la desvinculación de nuestra Entidad al recibir una oferta por parte del Ontinyent C.F, equipo de Segunda División B.

La Junta Directiva de la Fundació, que desde la llegada del jugador se ha comprometido a dejarlo salir si recibía una oferta de un equipo de superior categoría, cumple su palabra y no opone ningún tipo de reticencia a su marcha hacia el equipo valenciano.

A estas alturas, todavía no se ha tramitado la baja del jugador, porque la Fundació Esportiva Grama tiene que esperar a que el C.F. Badalona, ​​equipo de Segunda B y luchando en la parte baja de la clasificación, acepte la incorporación de Adri a un equipo de su misma categoría, del mismo grupo y en una situación clasificatoria similar. Cuando el club badalonés acepte la operación, la Fundació procederá a tramitar la baja.

Desde nuestra Entidad, agradecemos a Adri su profesionalidad mientras ha vestido nuestra camiseta y le deseamos mucha suerte en su futuro.