Femenins amb la gran victòria de l’Amateur

Amateur femení 6 – La Salut Pere Gol 0

Aquesta setmana passada l’Amateur femení va jugar contra La Salut Pere Gol a casa. Des del principi va ser un partit controlat amb una primera part molt bona pel part del nostre equip, beneficiat gràcies a l’expulsió d’una jugadora de l’equip visitant en una clara acció de perill. Va arribar la segona part i les nostres noies seguien jugant molt bé controlant pilota tota l’estona, i va ser en els últims 10 minuts de partit quan van sentenciar amb els tres últims gols.
Com sempre, a continuar treballant amb ganes i il·lusió!

 

Amateur femenino 6 – La Salut Pere Gol 0

Esta semana pasada el Amateur femenino jugó contra La Salut Pere Gol en casa. Desde el principio fue un partido controlado con una primera parte muy buena por parte de nuestro equipo, beneficiado gracias a la expulsión de una jugadora del equipo visitante en una clara acción de peligro. Llegó la segunda parte y nuestras chicas seguían jugando muy bien controlando pelota todo el rato, fue en los últimos 10 minutos de partido cuando sentenciaron con los tres últimos goles.
Como siempre… ¡a continuar trabajando con ganas e ilusión!

 

 

Vilassar 0 – Juvenil femení 0

El passat dissabte 16 de novembre les nostres noies del juvenil femení van jugar fora de casa, en aquest cas en el Mpal. Vilassar de Mar un molt bon partit.

Ja des del principi van tenir el domini del partit i el van mantenir gairebé tot el partit. Malgrat això va faltar definir perquè van tenir moltes oportunitats de gol però no van aconseguir finalment marcar. Per tant a continuar treballant i ja s’aniran veient els fruits.

 

Vilassar 0 – Juvenil femenino 0

El pasado sábado 16 de noviembre nuestras chicas del juvenil femenino jugaron fuera de casa, en este caso en el Mpal. Vilassar de Mar. Fue un muy buen partido. Ya desde el principio tuvieron el dominio del partido y lo supieron mantener durante casi todo el partido. A pesar de esto faltó definir porque tuvieron muchas oportunidades de gol pero no consiguieron marcar. Por lo tanto, toca continuar trabajando y ya se irán viendo los frutos.

 

 

Infantil femení 1 – Espanyol 8

El passat diumenge a la tarda el nostre infantil femení va jugar a casa contra un gran rival, l’espanyol. La Grama va començar forta plantant cara a un equip molt ben organitzat, fort i amb moltes possibilitats en la banqueta. En partits com aquests no es poden cometre fallades perquè quan n’hi ha es converteixen en gols, i això és el que ens va passar en els 2 primers quarts, on les nostres van encaixar 5 gols, en el tercer quart les nostres anaven guanyant 1 a 0. Però va ser en l’últim quart, on es va començar a notar el cansament evident de l’esforç del partit on el marcador final va quedar a 1-8 on la Grama perdia aquest joc. Però com diu l’entrenador: content amb l’actitud de les nostres, continuem lluitant.

 

Infantil femenino 1 – Espanyol 8

El pasado domingo por la tarde nuestro infantil femenino jugó en casa contra un gran rival, el español.
La Grama empezó bien haciendo frente a un equipo mucho muy organizado, fuerte y con muchas posibilidades en el banquillo. En partidos como estos no se pueden cometer fallos porque cuando hay se convierten en goles, y esto es el que nos pasó en los 2 primeros cuartos, donde las nuestras encajaron 5 goles, en el tercer cuarto las nuestras iban ganando 1 a 0. Pero fue en el último cuarto, donde se empezó a notar el cansancio evidente del esfuerzo del partido donde el marcador final quedó a 1-8 donde la Grama perdía este juego. Pero como dice el entrenador: contento con la actitud de las nuestras, continuamos luchando.